Gazetki Tchibo

( 3.67 )
liczba ocen: 310

Gazetki promocyjne Tchibo

Gazetki archiwalne

Gazetka promocyjna Tchibo - Tchibo - jesienna klasyka - ważna do 07-11-2021
Gazetka Tchibo - Tchibo - jesienna klasykaGazetka wygasła 07-11-2021
Gazetka promocyjna Tchibo - Tchibo - czarująca jesień - ważna do 15-10-2021
Gazetka Tchibo - Tchibo - czarująca jesieńGazetka wygasła 15-10-2021
Gazetka promocyjna Tchibo - Gotowi na deszcz z Tchibo - ważna do 27-09-2021
Gazetka Tchibo - Gotowi na deszcz z TchiboGazetka wygasła 27-09-2021
Gazetka promocyjna Tchibo - Wyjątkowa jesień z Tchibo - ważna do 15-09-2021
Gazetka Tchibo - Wyjątkowa jesień z TchiboGazetka wygasła 15-09-2021
Gazetka promocyjna Tchibo - Wodne szaleństwo w Tchibo    - ważna do 28-07-2021
Gazetka Tchibo - Wodne szaleństwo w Tchibo Gazetka wygasła 28-07-2021
Gazetka promocyjna Tchibo - Aktywnie i ekologicznie w Tchibo - ważna do 04-07-2021
Gazetka Tchibo - Aktywnie i ekologicznie w TchiboGazetka wygasła 04-07-2021

Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o Tchibo

Tchibo to wywodzący się z Niemiec producent kawy i akcesoriów związanych z jej przygotowywaniem oraz piciem. Działa przede wszystkim na rynku Europy Środkowej i Środkowo-Wschodniej. Oprócz sprzedaży kawy Tchibo prowadzi też sklepy i kawiarnie. Początki firmy mają swoje korzenie w Hamburgu. W 1949 roku właśnie w tym niemieckim mieście założyciele Carl Tchilling-Hiryan i Max Herz otworzyli pierwszą placówkę, która początkowo dystrybuowała kawę drogą wysyłkową. Rozrost firmy przerósł wszelkie oczekiwania – Tchibo obecnie posiada 1000 sklepów w całej Europie i zatrudnia 12 tysięcy pracowników. Marki, którymi zarządza firma to: Tchibo, Tchibo Exclusive, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Gold Selection, Tchibo Family, Gala, Tchibo Cafissimo, Davidoff Café. Kawę niemieckiej firmy można kupić w: Austrii, Czechach, Rosji, Rumunii, Słowacji, Szwajcarii, Turcji, na Węgrzech, Wyspach Brytyjskich i oczywiście w Polsce oraz w Niemczech. Ekspansja firmy poza Niemcy rozpoczęła się dopiero w ostatnim dziesięcioleciu XX wieku. Polska była na szczycie listy krajów, w których Niemcy zdecydowali się rozkręcić swój biznes. Firma została zarejestrowana w 1992 roku 17 czerwca w Warszawie. To właśnie w Warszawie przy ulicy Fabrycznej 5 znajduje się jej główna, polska siedziba. Niemieckiemu producentowi nie potrzeba było wiele czasu – już w 1995 roku przedsiębiorstwo stało się liderem rynku. Cztery lata później Tchibo poczuło się w Polsce na tyle pewnie, że otworzyło pierwszy bar kawowy. Jednak prawdziwie przełomowy dla marki był rok 2005. Wtedy to na mapie naszego kraju pojawił się pierwszy sklep Tchibo. A potem było już z górki. Otwarto kolejne placówki w dużych miastach Polski – w Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach, Bydgoszczy, Poznaniu, Opolu, Czeladzi, Bytomiu, Olsztynie, Gdyni, Gdańsku, Koszalinie, Częstochowie, Kielcach, Szczecinie – obecnie odwiedzić można 50 placówek, w tym trzy outlety, z których pierwszy został otwarty w 2007 roku i zatrudnia około 550 pracowników. Rok później pojawiła się platforma sprzedaży internetowej Tchibo.pl, która plasuje się na wysokiej pozycji w badaniach pod względem popularności. Tym co wyróżnia sklepy Tchibo spośród innych marek, jest z całą pewnością aktualizowanie asortymentu co tydzień. Oznacza to, że rocznie Tchibo wprowadza do sklepów ponad 2000 nowych produktów. Wszystkie one są tematycznie związane z kawą i barami kawowymi. Marka jest szczególnie dumna z ekspresów do kawy w kapsułkach Tchibo Cafissimo. Wszystkie dostępne w sklepie produkty są poddawane wieloetapowym testom jakościowym, po których ukończeniu otrzymują one znak jakościowy TCM. Wszystkie rzeczy dostępne w sklepach są produkowane wyłącznie dla Tchibo. Marka otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. znak jakości Q, tytuł Firmy wysokiej reputacji, godło Jakość Obsługi 2009, 2010 i 2011, Laur Klienta, Perła rynku FMCG 2013, Lider Zrównoważonego Rozwoju 2013. W skład detalicznej sieci sprzedaży Tchibo wchodzi blisko 90 sklepów ulokowanych głównie w centrach handlowych. Sklepy i stoiska „Tchibo co tydzień w nowym świecie” są kombinacją baru kawowego, stoiska z kawą do przygotowania w domu oraz zmieniających się co tydzień kolekcji produktów niespożywczych. Aby klienci mogli być na bieżąco z nowościami i obniżkami cen, Tchibo wydaje gazetkę promocyjną. W każdej kolekcji do kupienia jest 25-30 artykułów, które prezentowane są w firmowej gazetce z tygodniowym wyprzedzeniem!