Lidl jest założoną w Niemczech siecią sklepów dyskontowych. Obecnie działa w 26 krajach w Europie. Nazwa pochodzi od nazwiska założyciela, Ludwiga Lidla.
„Lidl” jest częścią rodzinnej spółki Schwarz Beteiligungs GmbH, która jest także właścicielem sieci sklepów „Kaufland”. Początki działalności sieci to lata 30. XX wieku. Marka rozwijała się bardzo dynamicznie, dzięki czemu już piętnaście lat po otwarciu pierwszego sklepu, Lidl miał już 460 filii.
Swoim klientom Lidl kojarzy się z niskimi cenami i wysokiej jakości produktami. Marka znana jest z przeprowadzania tzw. promocji tematycznych, trwających zwykle tydzień. Wszystkie produkty objęte ofertą specjalną znajdują się o gazetkach reklamowych, dzięki czemu informacja o warunkach promocji i aktualnych cenach jest przejrzysta. Zarządzający marką komunikują się z klientami również w Internecie, umieszczając tam aktualne oferty i gazetki promocyjne.
Dynia. Roślina o wszechstronnym zastosowaniu
Żadna inna roślina nie może pochwalić się równie dużym wzrostem popularności jesienią co dynia. Ze względu na swoje walory estetyczne sprawdza się jako ozdoba kuchni oraz witryn sklepowych, natomiast dzięki właściwościom odżywczym i smakowym uzupełnia, a także wzbogaca dietę. Na pewno rozwój jej „kariery” wiąże się z przyswojeniem przez kulturę europejską zwyczajów typowych dla Halloween, na czas którego dynie są przeobrażane w upiornie uśmiechnięte lampiony. Warto jednak wiedzieć, że tradycja uprawiania dyni trwa już od 7 tysięcy lat.
Czytaj więcej »Jesienna szaruga nie sprzyja długiemu przebywaniu na świeżym powietrzu. Znacznie skrócona doba u wielu wywołuje niechęć do jakiejkolwiek aktywności i poczucie melancholii. Na szczęście nawet długi jesienny wieczór można spędzić konstruktywnie i z pożytkiem. Wystarczy tylko zaopatrzyć się w interesującą nas lekturę.
Czytaj więcej »Masz ochotę „coś” zjeść, ale nie wiesz co? A może masz ochotę pobawić się w perfekcyjną Panią (albo Pana) domu? Użyj wyobraźni i zacznij piec!
Czytaj więcej »
2013