Gazetki SPAR

( 3.73 )
liczba ocen: 313

Gazetki promocyjne SPAR

Gazetki archiwalne

Gazetka promocyjna SPAR - Spar - świeżość i wybór gwarantowane! - ważna do 14-05-2022
Gazetka SPAR - Spar - świeżość i wybór gwarantowane!Gazetka wygasła 14-05-2022
Gazetka promocyjna SPAR - Grilluj ze SPAR - ważna do 30-04-2022
Gazetka SPAR - Grilluj ze SPARGazetka wygasła 30-04-2022
Gazetka promocyjna SPAR - SPAR - oferta alkoholowa - ważna do 16-04-2022Treści dla osób pełnoletnich
Gazetka SPAR - SPAR - oferta alkoholowaGazetka wygasła 16-04-2022
Gazetka promocyjna SPAR - SPAR - Wielka moc, gdy w Wielkanoc jesteśmy razem - ważna do 16-04-2022
Gazetka SPAR - SPAR - Wielka moc, gdy w Wielkanoc jesteśmy razemGazetka wygasła 16-04-2022
Gazetka promocyjna SPAR - Świeżość w SPAR - ważna do 26-03-2022
Gazetka SPAR - Świeżość w SPARGazetka wygasła 26-03-2022
Gazetka promocyjna SPAR - SPAR - promocje na Dzień Kobiet - ważna do 12-03-2022
Gazetka SPAR - SPAR - promocje na Dzień KobietGazetka wygasła 12-03-2022

Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o SPAR

SPAR to powstała w latach trzydziestych XX wieku holenderska spółka detalistów i hurtowników, która zrodziła się w odpowiedzi na dominację kapitałowych sieci handlowych. Założycielem był Adrian van Well, który ze wsparciem mniejszych przedsiębiorców powołał do istnienia spółdzielnię Die SPAR czyli „Door Eendrachting Samenwerken Profiteren Allen Regelmating”, co oznacza „Wszyscy Korzystamy na Wzajemnej Współpracy”. Jej kluczowymi zasadami stały się: solidarność, profesjonalizm i dążenie do wymiany doświadczeń. Spółka odniosła duży sukces i szybko zyskała miano największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 33 krajach na 5 kontynentach – w Europie, Ameryce Południowej, a nawet na Dalekim Wschodzie. 14 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 11 milionów zadowolonych klientów. SPAR Polska rozpoczął działalność w 1996 roku. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 100 punktów detalicznych, w tym placówki z szyldem Eurospar, Spar Market i Spar Express. Produkty sprzedawane w polskich placówkach są starannie dopasowane do różnorodności lokalnych gustów, zaś zasady przystąpienia do spółki sprofilowane w zależności od oczekiwań miejscowych przedsiębiorców. Dołączenie do spółki gwarantuje szereg wspierających działań – w tym marketingowych i finansowych – ze strony sieci SPAR. Cechami wspólnymi dla wszystkich punktów sprzedaży jest wysoka jakość obsługi i wyszkolona kadra pracownicza. W asortymencie sieci znaleźć można warzywa i owoce, mięso, nabiał, pieczywo, kawę i napoje, artykuły chemiczne i alkohole. SPAR International oraz SPAR Polska stale rozszerzają asortyment produktów sprzedawanych pod własnym znakiem firmowym. Produkty te charakteryzują się wysoką jakością i konkurencyjną ceną i stały się bardzo popularne wśród polskich konsumentów. Dla wiernych klientów sieć przygotowała program lojalnościowy, na zasadach którego zakupy nagradzane są punktami gromadzonymi na karcie, te zaś można wymieniać na nagrody. W roku 2010 SPAR Polska połączył swoje siły z grupą Bać-Pol, dzięki czemu umocnił pozycję rynkową, jak również otrzymał dostęp do 6000 nowych produktów dostarczanych przez polskie przedsiębiorstwa oraz firmy regionalne. SPAR jest fundatorem pola golfowego w miejscowości Trzciana nieopodal Rzeszowa, a także sponsorem polskich sportowców i wydarzeń sportowych. Klienci sklepów SPAR mają możliwość śledzenia aktualnych promocji dzięki regularnie wydawanym gazetkom promocyjnym.