Blog - Najnowsze informacje o promocjach


Kaufland stawia na marki własne i asortyment dla domu

Kaufland stawia na marki własne i asortyment dla domu

Nowym trendem na rynku zagranicznym, szczególnie niemieckim, to marki własne. Zarówno Lidl, jak i Kaufland przenoszą tę modę na rynek polski. Na sklepowych półkach Kauflandu znajdziemy ponad 2000 produktów marki własnej – K-Classic.

Nowym trendem na rynku zagranicznym, szczególnie niemieckim, to marki własne. Zarówno Lidl, jak i Kaufland przenoszą tę modę na rynek polski. Na sklepowych półkach Kauflandu znajdziemy ponad 2000 produktów marki własnej – K-Classic.

Sieci takie jak Biedronka, Carrefour, Tesco, a teraz również Kaufland, prężnie rozwija ofertę marek własnych. Jest to swojego rodzaju rewolucja produktowych dużych sieci. Coraz częściej produkty, które klientom kojarzyły się z gorszą jakością, są coraz zdrowsze i bardziej specjalistyczne. Marki własne są coraz lepiej promowane i przyciągają klientów.

Podstawową marką własna Kauflandu jest K-Classic, która oferuje produkty private label w jak najwyższej jakości, przy bardzo atrakcyjnej cenie. W ciągu ostatnich lat pojawiły się również marki specjalistyczne, takie jak: K-Bio, K-Take It Veggie, K-To go, K-Clez Laktozy, K-Classic Baby oraz markę premium Exquisit.

Oprócz produktów spożywczych Kaufland ma szeroką ofertę własnych artykułów przemysłowej oraz odzieży. Na sklepowych półkach znajdziemy markę własną Bevola, która obejmuje artykuły drogeryjne dla całej rodziny, Artykuły dekoracyjne kryjuą się pod marką Liv&Bo, naczynia kuchenne – Spice&Soul oraz narzędzia ogrodowe – Countryside. Z odzieży znajdziemy markę własną Kuniboo, która jest skierowana dla niemowląt i dzieci do 4 roku życia, Hip&Hopps dla dzieci starszych, odzież sportowa widnieje pod marką Newletics, moda damska – Oyanda, a męska – Townland.

Kaufland wspiera także polskich producentów od marca br. W projekcie „Startup by Kaufland” klienci mogą zakupić innowacyjne produkty zaproponowane przez polskich przedsiębiorców.

Zobacz gazetki i promocje sieci Kaufland! 

Kategorie: Recenzja
Tagi: Marka własna, startup by kaufland, Kaufland

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Czy weganie mogą pić wino?
Poradnik
09.04
2019
1209

Czy weganie mogą pić wino?

Coraz więcej osób deklaruje się jako wegetarianie lub weganie. Są to nawyki żywieniowe oraz styl życia, który może również wpłynąć na wybór wina.

Czytaj więcej »
Inga Więch

Inga Więch

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!
Poradnik
07.07
2020
1209

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!

Pobierz darmową aplikację Ding i ciesz się promocjami w Twoim telefonie!

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Zobacz wszystkie