Kaufland stawia na marki własne i asortyment dla domu
Nowym trendem na rynku zagranicznym, szczególnie niemieckim, to marki własne. Zarówno Lidl, jak i Kaufland przenoszą tę modę na rynek polski. Na sklepowych półkach Kauflandu znajdziemy ponad 2000 produktów marki własnej – K-Classic.
Nowym trendem na rynku zagranicznym, szczególnie niemieckim, to marki własne. Zarówno Lidl, jak i Kaufland przenoszą tę modę na rynek polski. Na sklepowych półkach Kauflandu znajdziemy ponad 2000 produktów marki własnej – K-Classic.
Sieci takie jak Biedronka, Carrefour, Tesco, a teraz również Kaufland, prężnie rozwija ofertę marek własnych. Jest to swojego rodzaju rewolucja produktowych dużych sieci. Coraz częściej produkty, które klientom kojarzyły się z gorszą jakością, są coraz zdrowsze i bardziej specjalistyczne. Marki własne są coraz lepiej promowane i przyciągają klientów.
Podstawową marką własna Kauflandu jest K-Classic, która oferuje produkty private label w jak najwyższej jakości, przy bardzo atrakcyjnej cenie. W ciągu ostatnich lat pojawiły się również marki specjalistyczne, takie jak: K-Bio, K-Take It Veggie, K-To go, K-Clez Laktozy, K-Classic Baby oraz markę premium Exquisit.
Oprócz produktów spożywczych Kaufland ma szeroką ofertę własnych artykułów przemysłowej oraz odzieży. Na sklepowych półkach znajdziemy markę własną Bevola, która obejmuje artykuły drogeryjne dla całej rodziny, Artykuły dekoracyjne kryjuą się pod marką Liv&Bo, naczynia kuchenne – Spice&Soul oraz narzędzia ogrodowe – Countryside. Z odzieży znajdziemy markę własną Kuniboo, która jest skierowana dla niemowląt i dzieci do 4 roku życia, Hip&Hopps dla dzieci starszych, odzież sportowa widnieje pod marką Newletics, moda damska – Oyanda, a męska – Townland.
Kaufland wspiera także polskich producentów od marca br. W projekcie „Startup by Kaufland” klienci mogą zakupić innowacyjne produkty zaproponowane przez polskich przedsiębiorców.
2019
Inga Więch
1209