Blog - Najnowsze informacje o promocjach


Wakacyjne promocje w branży cateringowej.

Wakacyjne promocje w branży cateringowej.
Catering dietetyczny

Czy warto korzystać latem z diet pudełkowych?

Sezon wakacyjny w pełni. Konsumenci wyjeżdżają na wakacje, pękające w szwach aglomeracje miejskie mogą przez chwilę odetchnąć od dokuczliwego zgiełku i wszechobecnych korków. Wszystko dzieje się jakby wolniej i spokojniej. Tymczasem okres wakacyjny to nierzadko prawdziwa chwila prawdy i walka o przetrwanie w handlu i usługach. Sieci handlowe, małe sklepiki i punkty usługowe robią wszystko co w ich mocy aby zminimalizować wakacyjne spadki sprzedaży i zagarnąć tych, którzy nie wyjechali z miasta, dla siebie. Najczęstszą bronią w okresie wakacyjnym są naturalnie promocje i rabaty. Nie inaczej jest w branży cateringów dietetycznych i diet pudełkowych

Zimne piwo zamiast fit obiadów

Im cieplej tym gorzej chciałoby się powiedzieć. Kiedy termometry za oknem pokazują ponad 30 stopni w cieniu, w sklepach brakuje już wiatraków i wentylatorów, a ludzie uciekają z miasta nad wodę, ostatnią rzeczą, o której się myśli jest spożywanie 5 dietetycznych posiłków dziennie. Zamiast tego zdecydowanie częściej uciekamy w zimne piwo i lody.Co to oznacza dla firm cateringowych? Wg statystyk Cateromarket.pl - platformy porównującej diety pudełkowe z całej Polski, okres letni - w zależności od skali upałów - to zawsze spadek sprzedaży o co najmniej jedną trzecią, a skrajnych przypadkach nawet o 60% względem średniej z całego roku. 

Proste i sprawdzone metody

Właściciele firm cateringowych dwoją się i troją, aby pozyskać nowych Klientów, na czym wygrywamy my, Konsumenci. W okresie wakacyjnym każdy nowo pozyskany Klient jest na wagę złota. Drastyczne spadki sprzedaży oznaczają mniejsze wpływy do firmowej kasy, a co za tym idzie większe trudności w pokryciu kosztów stałych, takich jak wynagrodzenia personelu, czynsz za lokal czy opłaty leasingowe za samochody-chłodnie. Firmom cateringowym może być na rękę sprzedać dietę z symbolicznym zyskiem niż nie sprzedać nic. Dlatego też jesteśmy bombardowani informacjami o promocjach niemal w każdym cateringu dietetycznym w Polsce. 10%, 15%, a w wyjątkowych sytuacjach nawet 20% rabatu na dietę pudełkową dla nowych Klientów - tak wygląda letnia rzeczywistość w branży. Jeśli ktoś nigdy nie korzystał z cateringu dietetycznego, a zawsze chciał spróbować, wydaje się, że obecnie jest znakomity moment. Na kolejne tak wysokie obniżki być może przyjdzie nam poczekać aż do kolejnego upalnego lata. Sezon wakacyjny w pełni. Konsumenci wyjeżdżają na wakacje, pękające w szwach aglomeracje miejskie mogą przez chwilę odetchnąć od dokuczliwego zgiełku i wszechobecnych korków. Wszystko dzieje się jakby wolniej i spokojniej. Tymczasem okres wakacyjny to nierzadko prawdziwa chwila prawdy i walka o przetrwanie w handlu i usługach. Sieci handlowe, małe sklepiki i punkty usługowe robią wszystko co w ich mocy aby zminimalizować wakacyjne spadki sprzedaży i zagarnąć tych, którzy nie wyjechali z miasta, dla siebie. Najczęstszą bronią w okresie wakacyjnym są naturalnie promocje i rabaty. Nie inaczej jest w branży cateringów dietetycznych i diet pudełkowych.

Zimne piwo zamiast fit obiadów

Im cieplej tym gorzej chciałoby się powiedzieć. Kiedy termometry za oknem pokazują ponad 30 stopni w cieniu, w sklepach brakuje już wiatraków i wentylatorów, a ludzie uciekają z miasta nad wodę, ostatnią rzeczą, o której się myśli jest spożywanie 5 dietetycznych posiłków dziennie. Zamiast tego zdecydowanie częściej uciekamy w zimne piwo i lody.Co to oznacza dla firm cateringowych? Wg statystyk Cateromarket.pl - platformy porównującej diety pudełkowe z całej Polski, okres letni - w zależności od skali upałów - to zawsze spadek sprzedaży o co najmniej jedną trzecią, a skrajnych przypadkach nawet o 60% względem średniej z całego roku. 

Proste i sprawdzone metody

Właściciele firm cateringowych dwoją się i troją, aby pozyskać nowych Klientów, na czym wygrywamy my, Konsumenci. W okresie wakacyjnym każdy nowo pozyskany Klient jest na wagę złota. Drastyczne spadki sprzedaży oznaczają mniejsze wpływy do firmowej kasy, a co za tym idzie większe trudności w pokryciu kosztów stałych, takich jak wynagrodzenia personelu, czynsz za lokal czy opłaty leasingowe za samochody-chłodnie. Firmom cateringowym może być na rękę sprzedać dietę z symbolicznym zyskiem niż nie sprzedać nic. Dlatego też jesteśmy bombardowani informacjami o promocjach niemal w każdym cateringu dietetycznym w Polsce. 10%, 15%, a w wyjątkowych sytuacjach nawet 20% rabatu na dietę pudełkową dla nowych Klientów - tak wygląda letnia rzeczywistość w branży. Jeśli ktoś nigdy nie korzystał z cateringu dietetycznego, a zawsze chciał spróbować, wydaje się, że obecnie jest znakomity moment. Na kolejne tak wysokie obniżki być może przyjdzie nam poczekać aż do kolejnego upalnego lata.

Więcej wpisów z bloga

Czy weganie mogą pić wino?
Poradnik
09.04
2019
1209

Czy weganie mogą pić wino?

Coraz więcej osób deklaruje się jako wegetarianie lub weganie. Są to nawyki żywieniowe oraz styl życia, który może również wpłynąć na wybór wina.

Czytaj więcej »
Inga Więch

Inga Więch

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!
Poradnik
07.07
2020
1209

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!

Pobierz darmową aplikację Ding i ciesz się promocjami w Twoim telefonie!

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Zobacz wszystkie