Sprzedaż produktów w Biedronce znacznie wzrosła
Biedronka jest jednym z najpopularniejszych sklepów w naszym kraju i cały czas ściga się z konkurencją o pozyskiwanie nowych klientów. Według informacji przedsiębiorstwa Jeronimo Martins w Biedronce znacznie wzrosła sprzedaż produktów, co oznacza, że dyskont zyskuje coraz większą popularność i niedługo może stać się samodzielnym liderem sieci handlowych w Polsce.
Właściciel Biedronki – Jeronimo Martins przedstawiło wyniki sprzedaży po trzech kwartałach 2017 roku. Okazuje się, że sprzedaż produktów zwiększyła się o 12,6 proc. w euro i 10,5 proc. w złotych, do około 2,8 mld euro. Jak przełożyło się to na zyski? Po 9 miesiącach w 2017 roku, zysk wyniósł 285 mln euro. Ogólna sprzedaż wzrosła o 11,1%, czyli o 11,9 mld euro.
"Zakładamy, że otoczenie w Polsce pozostanie wymagające. Można spodziewać się dużej konkurencji i presji na koszty, zwłaszcza koszty pracy. Biedronka jest jednak przekonana, że utrzyma relatywnie stabilną marżę EBITDA w tym roku, skupiając się na sprzedaży" – w ten sposób przedsiębiorstwo Jeronimo Martins skomentowało wzrostowe wyniki sprzedaży.
Co wpłynęło na sprzedażowy sukces Biedronki? Z pewnością jakość i przystępna cena produktów. Dodatkowo, w Biedronce coraz częściej można znaleźć ciekawe i innowacyjne oferty z produktami. Dobrym przykładami są: akcja „Gang Świeżaków 2”, która do tej pory cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów oraz oferta „Biedronka smakuje domem”, proponująca wyjątkowe smaki kuchni polskiej.
20171209