Dzięki Grupie Carrefour pszczółki mają gdzie spać
Czy w aglomeracjach jest miejsce na zwierzęta? Człowiek chce wygody i praktyczności, ale nie umie żyć bez natury. Nie bez powodu kupuje psy i mówi o zanieczyszczeniu powietrza i globalnym ociepleniu. Przemysł negatywnie wpływa na środowisko. Odpowiada za to człowiek, więc człowiek powinien je chronić. Poza tym – ekologia jest teraz trendy.
Grupa Carrefour wyszła ostatnio z nietypową inicjatywą. Chcąc ograniczyć negatywny wpływ na środowisko naturalne narodził się pomysł… „Pszczelich Hoteli”. Wykorzystali lokalizacje swoich sklepów i stworzyli 15 pszczelich domków na 5 dachach w Warszawie. „Obecne czasy charakteryzuje stopniowa utrata bioróżnorodności. Częstym tego powodem jest działalność człowieka: intensywne rolnictwo, rozwój infrastruktury i urbanizacja, a także zagospodarowywanie terenów zielonych dotąd pozostawionych jedynie działaniu natury” – powiedziała Barbara Kowalska, Senior Menedżer ds. Jakości i Rozwoju Trwałego w Carrefour Polska.
Dzięki polityce Ochrony Bioróżnorodności Grupy Carrefour warszawskie pszczółki mają gdzie spać. Wykazali fajną inicjatywę, więc warto wesprzeć tę markę. Może pora na zakupy?
20161209