Blog - Najnowsze informacje o promocjach


24.09
2015
1209

Lidl eksperymentuje z muzyką w sklepie

Lidl eksperymentuje z muzyką w sklepie

Nieustannie jesteśmy poddawani sztuczkom sprzedawców. Wielkie reklamy, znane gwiazdy i zapachy zza drzwi to tylko kilka z trików, jakimi posługują się sieci handlowe, aby zachęcić nas do większych zakupów. Najbardziej znanym manewrem jest przekładanie towarów z początku sklepu do końca i odwrotnie. Wszystko to ma prowadzić do napełniania naszych wózków i koszyków, czyli zapłaceniu większego rachunku. Równie ważna okazuje się jednak... muzyka.

I tak oto, kiedy już dawno przyzwyczailiśmy się do świątecznych piosenek m.in. Shakin’a Stevens’a i Mariah Carey, tak przez inne miesiące w sklepach panuje raczej cisza. Tę zasadę postanawia złamać sieć sklepów Lidl i kojące piosenki puszczać nam przez cały rok. Muzyka, jak wiadomo, ma zachęcić nas do powolniejszych zakupów, czyli spędzania dłuższego czasu w sklepie. Towarzyszące nam przyjemne dźwięki pozytywnie wpływają na nasz nastrój i samopoczucie, co powoduje chęć wrócenia do supermarketu. – twierdzi Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers. 

Sklepy Lidl znamy z reklam z Karolem Okrasą i Dorotą Wellman (dawniej Pascal Brodnicki). Znane twarze uczą nas gotować i swoje przepisy zamieszczają na stronie internetowej sklepu. W każdym tygodniu mamy również promocje i wielkie oferty, które dostępne są w każdy poniedziałek, czwartek i sobotę. 

Kilka sklepów już zostało poddane eksperymentowi i klienci mogą kupować produkty w rytm kojącej muzyki. Jeśli badanie wyjdzie pozytywnie mamy nadzieję, że Lidl nie będzie puszczał nam tej samej muzyki codziennie. Ta sama płyta odtwarzana bez pauzy może nie tyko negatywnie wpłynąć na klientów, ale również na pracowników. Nikt nie chciałby słuchać tych samych utworów przez osiem godzin swojej pracy dzień w dzień.

Lidl działa na rynku już od ponad 40 lat. Główna siedziba znajduje się u naszych zachodnich sąsiadów w Neckarsulm (Niemcy). Sklep działa w 26 krajach europejskich. W Polsce sieć posiada ponad 500 obiektów. Wszystkie sklepy wyglądają tak samo i posiadają te same produkty i ceny.

Kategorie: Poradnik
Tagi: Lidl, muzyka

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Zero Waste - styl życia, który wchodzi do sklepów!
Polecamy
15.03
2019
1209

Zero Waste - styl życia, który wchodzi do sklepów!

Zero Waste to styl życia, który motywuje nas do unikania zbędnego kupowania, używania rzeczy ponownie oraz utylizowania. Do filozofii dołączyły się sieci sklepów sprzedając produkty całkowicie organiczne. O krok dalej poszedł bydgoski Carrefour, w którym zrobimy zakupy do własnych pojemników!

Czytaj więcej »
Dzień Kobiet! Jak świętujemy je dzisiaj?
Poradnik
25.02
2019
1209

Dzień Kobiet! Jak świętujemy je dzisiaj?

8 marca obchodzimy Dzień Kobiet. Dawniej było silnie związane z walką o prawa kobiet. Dzisiaj jest to raczej przyjemne święto, w którym możemy obdarować najbliższe Panie. Jaki prezent wywoła uśmiech na Jej twarzy?

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Zobacz wszystkie