Blog - Najnowsze informacje o promocjach


03.09
2015
1209

82 proc. Polaków robi zakupy w Biedronce, Lidlu bądź Tesco

82 proc. Polaków robi zakupy w Biedronce, Lidlu bądź Tesco

„Jak na zakupy, to tylko do Biedronki, Lidla albo Tesco!” – z takiego założenia wychodzi aż 82% Polaków. Chcąc zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy, najchętniej korzystają z sieci dyskontowych i są wobec nich bardziej lojalni.

Procent osób kupujących w Biedronce, Lidlu, bądź Tesco jest większy niż rok temu i trzy lata temu. Według raportu, który został przeprowadzony przez PBS Loyalty Benchamark, to właśnie Polacy najczęściej robią osobiście zakupy spożywcze oraz kupują produkty codziennego użytku. To od nich zależy wybór zakupów w sklepach. W erze smartfonów i komputerów to duży sukces, że aż tyle osób woli kupować produkty osobiście niż w sposób mobilny. Jeśli chodzi o mobilne zakupy, najwięcej ze sklepów internetowych obecnie korzystają mieszkańcy miast powyżej 50 tys. mieszkańców i osób z wykształceniem średnim lub wyższym.

Warto wspomnieć, że markety typu Biedronka, Lidl i Tesco prowadzą wiele kampanii, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę klienta. W ostatnim czasie wielki sukces odniósł Lidl, który niedawno zakończył kilkuletnią współpracę z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą. Reklamy Lidla przyniosły duży zysk i sklep zyskał większe uznanie wśród klientów. Jednak po tak dużym powodzeniu Lidl postanowił kontynuować współpracę z jednym z kucharzy – a konkretnie z Karolem Okrasą. Przy jego boku będziemy mogli oglądać Dorotę Wellmann, którą Okrasa ma uczyć gotować, a także wiele nowych gwiazd, np. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis.

Sieć Biedronka również oferuje swoim klientom wiele ciekawych rozwiązań. Jednym z nich są np. „Projektanci dla Biedronki”. W projekcie wziął udział znany duet Paprocki&Brzozowski, a także studenci Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Oba markety wprowadzały także do swojej oferty produkty zagraniczne. Można było zaobserwować m.in. „Tydzień Azjatycki”, „Tydzień Amerykański” i wiele innych. Wzbudziło to duże zainteresowanie wśród konsumentów, dzięki czemu sklep cieszył się w okresie trwania tych promocji owocną sprzedażą.

Natomiast w Tesco „twarzami” reklam były postacie animowane: Henio i Krysia. Obecnie możemy obserwować reklamy z ich udziałem jedynie  w internecie. Tesco nawiązało trwałą współpracę z Robertem Makłowiczem, którego mogliśmy obserwować wcześniej przez dwa lata jedynie w pojedynczych reklamach. Obecnie promuje swoją osobą sieć Tesco.

Kategorie: Poradnik
Tagi: Biedronka, Lidl, Tesco

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Czy weganie mogą pić wino?
Poradnik
09.04
2019
1209

Czy weganie mogą pić wino?

Coraz więcej osób deklaruje się jako wegetarianie lub weganie. Są to nawyki żywieniowe oraz styl życia, który może również wpłynąć na wybór wina.

Czytaj więcej »
Inga Więch

Inga Więch

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!
Poradnik
07.07
2020
1209

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!

Pobierz darmową aplikację Ding i ciesz się promocjami w Twoim telefonie!

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Zobacz wszystkie