Blog - Najnowsze informacje o promocjach


18.08
2015
1209

Dorota Wellman w reklamie Lidla

Dorota Wellman w reklamie Lidla

Niedawno Lidl zakończył współpracę z kucharzami Karolem Okrasą oraz Pascalem Brodnickim. Przez trzy lata mieliśmy okazję obserwować w telewizji poczynania rywalizujących ze sobą i przekomarzających się kucharzy. Obaj bohaterowie wystąpili łącznie w około 120 spotach Lidla, a tydzień temu oficjalnie zakończyli współpracę z tą siecią.

Lidl w ciągu trzech lat wydał na swoją promocję ponad 1 mld zł, co w znacznym stopniu mu się opłaciło. Reklamy z udziałem obu kucharzy przyniosły duży sukces wśród społeczeństwa i były chętnie oglądane. (więcej o zakończeniu współpracy z Okrasą i Brodnickim na naszym blogu: http://www.promocyjni.pl/blog/zobacz/7249-lidl-zegna-sie-z-pascalem-i-okrasa)

 

W nowych reklamach sklepów Lidl zobaczymy nową bohaterkę, którą będzie Dorota Wellman. Mieliśmy okazję ją poznać przede wszystkim w telewizji śniadaniowej, w programie „Dzień dobry TVN”, w którym pełni rolę prezenterki. Wellman zastąpi kucharzy Karola Okrasę oraz Pascala Brodnickiego. W reklamie będzie przedstawiona w fartuchu kucharskim podczas przygotowywania jedzenia. Hasłem, które przewodniczy reklamie jest: „Czy Dorota będzie szefem kuchni?”. Całości towarzyszy informacja, że szczegóły zostaną ujawnione już niedługo, bo 3 września.

 

W spocie, który jest obecnie emitowany w telewizji oraz Internecie, ukazane jest jak Dorota Wellman próbuje piec ciasta oraz gotować różnorodne dania – niestety z marnym skutkiem. Tym razem eksperci od reklam Lidla postawili na: sympatię, zwyczajność i humor. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że Karol Okrasa pozostanie w reklamach Lidla i będzie uczył Dorotę Wellman gotować. O pojawieniu się kolejnego bohatera w reklamie Lidla wskazują ostatnie ujęcia obecnego spotu, gdzie Wellman dzwoni do znajomej osoby z prośbą o pomoc w kuchni.

 

Jak dalej potoczy się współpraca Wellman z Lidlem i czy odniesie sukces tak jak spoty z udziałem Brodnickiego i Okrasy, a może będzie niewypałem – dowiemy się już niedługo obserwując nowe spoty reklamowe Lidla. W poprzedniej kampanii postawiono na osoby, które znają się na gotowaniu, natomiast teraz sieć chce ukazać kogoś, kto nie ma o tym pojęcia, a jednak dobrze się bawi w trakcie sporządzania nowych dań.

Kategorie: Poradnik
Tagi: Lidl, okrasa, pascal, reklama, wellman

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Nowe funkcje przy zakupach na Allegro!
Poradnik
22.03
2019
1209

Nowe funkcje przy zakupach na Allegro!

Sprawdź jakie zmiany nastąpią w Allegro w 2019

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Czytnik Kindle za około 310 zł!
Poradnik

Zobacz wszystkie