Blog - Najnowsze informacje o promocjach


16.03
2015
1209

W stronę tradycji, czyli o nowej kampanii Tesco

W stronę tradycji, czyli o nowej kampanii Tesco

Tym razem znana sieć hipermarketów wprowadziła do swojej oferty wiele gatunków pysznych wędlin, produkowanych w oparciu o tradycyjne receptury oraz o ich regionalne wersje. Nie musimy obawiać się, że wybrane przez nas mięso nie sprosta wymaganiom naszych kubków smakowych – zanim kupimy interesujący nas przysmak, Tesco daje nam możliwość jego degustacji.

Nowa kampania nosi hasło „Dobre wędliny poznasz po ich smaku”, a jej twarzą został Robert Makłowicz. Znany krytyk kulinarny przekonuje nas,  że chociaż najwyższej jakości szynki
i pasztety można rozpoznać po ich barwie i zapachu, lepiej sprawdzić to – kosztując je. Dzięki temu, że Tesco umożliwia nam częstowanie się wędlinami wprost z lad sklepowych, nigdy więcej nie kupimy produktu, który nie będzie nam smakował.

Kampanię, poza reklamami telewizyjnymi, promują również komunikaty IMS, POS TV, reklamy internetowe Google Ligthbox i billboardy, a także dedykowany katalog, który dołączono do magazyny Claudia. W głównej mierze sieć Tesco opiera się na promowaniu wędlin Finest, które wytwarza się na bazie tradycyjnych przepisów. Niektóre z receptur swoimi korzeniami sięgają ubiegłego wieku, dzięki czemu możemy być pewni, że otrzymamy produkty o najwyższych standardach, bez dodatkowych chemicznych ulepszaczy.

W ofercie hipermarketów warto zwrócić szczególną uwagę na polędwicę pilzneńską, wędzoną i pieczoną na ogniu, która otrzymała nagrodę godła „Teraz Polska”, a także pieczoną szynkę z jabłkiem, wyróżnioną certyfikatem „Doceń polskie”.

Wreszcie, sieć Tesco nie pozostaje także obojętna na potrzeby tych spośród klientów, którzy doceniają regionalny smak wędlin. Hipermarkety skorzystały z oferty 48 lokalnych dostawców, których asortyment dostępny jest wyłącznie w regionalnych punktach sprzedaży. Wśród nich pojawiają się takie firmy jak: Zakłady Mięsne „Wadowice” Masarnia „Majer” oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Zychowicz”. Tesco oznaczyło wędliny regionalne symbolem „Z naszego regionu”. Już dziś warto wybrać się do najbliższego hipermarketu i wybrać najsmaczniejsze wędliny!

Kategorie: Poradnik
Tagi: Degustacja, Makłowicz, polędwica, Tesco, wędlina

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Niesamowita akcja w Rossmannie już 16 czerwca
Poradnik
16.06
2021
1209

Niesamowita akcja w Rossmannie już 16 czerwca

Już 16 czerwca w Rossmannie ruszy niesamowita akcja Fiesta.

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!
Poradnik
07.07
2020
1209

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!

Pobierz darmową aplikację Ding i ciesz się promocjami w Twoim telefonie!

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Zobacz wszystkie