Blog - Najnowsze informacje o promocjach


08.12
2014
1209

Współpraca ASP i Biedronki

Współpraca ASP i Biedronki

Już 15 grudnia w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć ubrania zaprojektowane przez studentów Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Stanisława Strzemieńskiego w Łodzi. Wszystko to, dzięki konkursowi pt. „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Na kolekcję składają się bluzki, których projekty zostały uznane za najlepsze.

 

Szczegóły konkursu

Organizatorami wydarzenia były łódzka ASP i Biedronka. Ich reprezentanci stanowili również jury. Wybierając najlepsze pomysły, brano pod uwagę estetykę, zwracano uwagę na detale, i sprawdzano, czy dany projekt wpisuje się w najnowsze trendy. Uczestnikom pozostawiono dużo swobody, mieli jedynie kierować się hasłem stroje karnawałowe. Projekty bluzek, które wygrały konkurs zostały uszyte w polskich szwalniach.

Najlepsi z najlepszych

W tym roku wyróżniono trzy osoby. Pierwsze miejsce zajęła Klaudia Markiewicz. Interesująca się modą młoda projektantka, studentka pierwszego roku projektowania ubioru studiów magisterskich na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, zdobyła największą przychylność jury, i pokonała konkurencję. Jej projekt wyróżnia się świecącymi, złotymi elementami. Kolejną laureatką tej edycji została Agnieszka Kowalczyk, również studiująca na łódzkiej ASP. Wyróżniono również Aurelię Fąfarę. Młoda projektantka jest studentką tej samej uczelni, co jej konkurentki.

Krótka historia

To nie pierwszy raz, kiedy młodzi projektanci współpracują z Biedronką. W 2013 roku odbyła się pierwsza edycja konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Wtedy, po ogłoszeniu wyników, do sklepów wprowadzono wieczorowe sukienki i tuniki. Warto zaznaczyć, że cieszyły się one ogromną popularnością. Świadczy o tym liczba sprzedanych sztuk, tj. ponad 23 tys. Biedronka pomaga młodym projektantom, nie tylko organizując konkurs. Umożliwia im również korzystanie z Worth Global Style Network - analizującej trendy platformy.

Obustronna korzyść

Nie tylko klienci zyskują na tym konkursie. Oczywiste jest, że możliwość nabycia atrakcyjnego produktu w niskiej cenie i w sklepie, w którym robi się codzienne zakupy, jest dużym udogodnieniem. Sieć zdobywa klientów, a sprzedaż rośnie. Co daje natomiast udział w konkursie samym projektantom? Po pierwsze, współpraca z Biedronką umożliwia realizację i wprowadzenie na rynek ich projektów. Istotne jest, że bluzki sygnowane są ich nazwiskami. Po drugie, mogą sprawdzić, czy przygotowane pomysły podobają się ludziom, a więc konfrontują swoje koncepcje.


Bluzki, będące efektem współpracy łódzkiej ASP i supermarketu, można kupić za 39,99 zł w wybranych punktach Biedronki. Nie warto zwlekać, gdyż najprawdopodobniej ubrania prędko znikną z półek.

Kategorie: Poradnik
Tagi: Biedronka, moda, odzież, asp

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Niesamowita akcja w Rossmannie już 16 czerwca
Poradnik
16.06
2021
1209

Niesamowita akcja w Rossmannie już 16 czerwca

Już 16 czerwca w Rossmannie ruszy niesamowita akcja Fiesta.

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!
Poradnik
07.07
2020
1209

Aplikacja DING - gazetki promocyjne w Twoim telefonie!

Pobierz darmową aplikację Ding i ciesz się promocjami w Twoim telefonie!

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Zobacz wszystkie