Gazetki Bio Family

( 0.0 )
liczba ocen: 0

Brak aktualnych gazetek Bio Family.

Sprawdź gazetki z tej samej kategorii:

Markety

Gazetki archiwalne

Gazetka promocyjna Bio Family - Bio Family - gazetka nowości - ważna do 08-03-2022
Gazetka Bio Family - Bio Family - gazetka nowościGazetka wygasła 08-03-2022
Gazetka promocyjna Bio Family - Bio Family - gazetka nowości! - ważna do 08-02-2022
Gazetka Bio Family - Bio Family - gazetka nowości!Gazetka wygasła 08-02-2022
Gazetka promocyjna Bio Family - Bio Family - gazetka nowości! - ważna do 03-01-2022
Gazetka Bio Family - Bio Family - gazetka nowości!Gazetka wygasła 03-01-2022
Gazetka promocyjna Bio Family - Bio Family - gazetka nowości! - ważna do 08-12-2021
Gazetka Bio Family - Bio Family - gazetka nowości!Gazetka wygasła 08-12-2021
Gazetka promocyjna Bio Family - Bio Family - jesienne nowości - ważna do 05-11-2021
Gazetka Bio Family - Bio Family - jesienne nowościGazetka wygasła 05-11-2021
Gazetka promocyjna Bio Family - Gazetka pełna nowości Bio Family - ważna do 08-10-2021
Gazetka Bio Family - Gazetka pełna nowości Bio FamilyGazetka wygasła 08-10-2021

Więcej o Bio Family

Choć coraz więcej uwagi poświęca się korzyściom, jakie daje nam zdrowa żywność, wejście w jej posiadanie wcale nie jest prostym zadaniem. Na szczęście, systematycznie się to zmienia, czego dowodem jest choćby duża popularność polskiej sieci supermarketów pod szyldem Bio Family. Można w nich znaleźć żywność zdrową i ekologiczną, klienci mogą jednak sięgać również po najlepsze kosmetyki i środki czystości. Tym, co wyróżnia sieć na tle innych podmiotów jest przy tym troska o to, aby były to produkty ekologiczne nie tylko z nazwy. Stało się to możliwe dzięki założeniu, że w sklepie nie pojawi się ani jeden produkt, o którym nie będzie można powiedzieć, że nie jest certyfikowany. Dzięki temu klienci sklepów mogą być pewni, że rozwiązania, po które sięgają, rzeczywiście są korzystne dla ich zdrowia.

Pierwszy sklep Bio Family powstał stosunkowo niedawno. Miało to miejsce w Poznaniu w roku 2018. Ciekawy pomysł na przyciągnięcie klientów nie był zresztą jedynym, co zwróciło uwagę na odważny projekt. W poznańskim sklepie od pierwszego dnia zaczęto testować obsługę 24/7 – innowacyjne rozwiązanie, które dziś jest znakiem rozpoznawczym także innych placówek pod tym szyldem. Firma planuje franczyzowy system rozwoju, a jej plany na przyszłość są naprawdę ambitne. Przewidują powstanie kolejnych sklepów w Poznaniu i Wrocławiu, a także placówek w aglomeracji warszawskiej, Katowicach, Krakowie oraz na terenie Trójmiasta. Można będzie je spotkać przede wszystkim w galeriach handlowych, ale również jako sklepy wolnostojące.